بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام الناز حبیبی
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیوگرافی بازیگران : بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی

سایت تفریحی نیلوفرانه ها :  الناز حبیبی متولد21  مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. خانم الناز حبیبی در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

الناز حبیبی : با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد. من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند. در هر حال میزان مهریه را پدر من تعیین کرد و من دخالتی در مورد آن نداشت. البته این صحبت ها بدون کمترین چالش و اختلاف نظری بیان شد چون خانواده های ما به لحاظ سطح به هم نزدیک بودند و ما مشکلی در این خصوص با هم نداشتیم.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

همسر الناز حبیبی

الناز حبینی درباره همسرش میگوید : همسرم سال هاست که در خارج از کشور اقامت دارد و چون شرایط کاری من هم به گونه ای است که نمی توانم به واسطه شغلم از ایران بروم به همین خاطر من و ایشان از وقت های بیکاری مان استفاده می کنیم و به همدیگر سر می زنیم هر چند که این دوری و جدایی سخت است اما در شرایط کنونی چاره ای جز تن دادن به آن نداریم.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

سن ازدواج برای هر کسی متفاوت است : در مورد ازدواج نمی توان سن خاصی را در نظر گرفت و گفت، «مثلا وقتی افراد به این سن و سال رسیدند، باید ازدواج کنند» مثلا فردی به فراخور شراطی که در آن قرار دارد ممکن است برای ازدواج به لحاظ روحی و مالی احساس آمادگی کند، به همین خاطر دوست ندارم در این مورد برای کسی نسخه بپیچم و بگویم مثلا چون من در ۲۴ سالگی ازدواج کردم دختران دیگر هم باید در این سن ازدواج کنند.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بهانه ای برای شروع زندگی : الناز حبیبی :متاسفانه این روزها آمار طلاق به شدت در حال افزایش است، بخش زیادی از این مشکل هم به این برمی گردد که افراد به درک و شناخت کافی برای ازدواج نرسیده اند و اختلاف های کوچک را جدی نمی گیرند و یا اینکه از لحاظ مالی هنوز به استقلال کافی نرسیده اند، در هر حال به عقیده من، اگر درک و تفاهم وجود نداشته باشد، افراد خیلی زود از دست هم خسته می شوند و ترجیح می دهند از یکدیگر جدا شوند.

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

وجه مشترک من و همسرم برای ازدواج :

الناز حبیبی : بیش از یک سالی است که من و همسرم «مهدی صاحب الزمانی» با هم پیوند زناشویی بسته ایم آن چیزی که باعث شد من و مهدی در وهله اول به هم علاقمند بشویم و بخواهیم باقی زندگی مان را کنار هم بگذرانیم، خصوصیات مشترک بسیاری بود که بین ما وجود داشت، ما از نظر اخلاقی به شدت به هم شبیه هستیم و این شباهت به ما کمک می کند تا لحظاتی آرام را کنار هم سپری کنیم، از طرفی ما سعی کردیم نسبت به یکدیگر با گذشت و منعطف باشیم، این موضوع به ما کمک کرد تا از کنار هم بودن بیشتر لذت ببریم

     الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

عکس های بازیگران زن ایرانی, عکس های جذاب الناز حبیبی

  الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی و عکس های جدید اینستاگرام الناز حبیبی بازیگر مشهور زن

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

خانم الناز حبیبی با انتشار این عکس نوشت :

چه دوستم داشته باشی و چه از من متنفر باشی در هر دو صورت بهم لطف میکنی چون اگه دوستم داشته باشی در قلبت هستم و اگه از من متنفر باشی تو ذهنتم... #شکسپیر

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

عکس های اینستاگرام الناز حبیبی

الناز حبیبی, عکس های جدید و بیوگرافی الناز حبیبی

بیوگرافی الناز حبیبی, عکس های الناز حبیبی





:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : دانلود آهنگ های جدید | صبا موزیک
ت : جمعه 29 ارديبهشت 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی